Wednesday, August 06, 2008

Angel-ism 天使-性

明天就是Angel-ism的首演。

这些都是今天技术彩排时,拍的照片。

有空,一定要去看。



3 comments:

Anonymous said...

今天看了《天使一性》,是我和Black Box Theatre 的第一次。看了戏,非常高兴。我非常喜欢整部戏的呈现方式,也很欣赏演员的演技和他们与观众之间的种种互动。

落幕后脑里原本都是问号,但在回家的路上一直反复思考刚才所看到的,后来有了不少“领悟”。也因这样,这次看戏也不止是一次经验,反而因为有了自己的思索,戏变成了自己的一部分。

真的很喜欢这种感觉。

小龙

我是hu|yuan-*TOLIYAAA said...

老师!

今天很开心能够看到你!=D

anws.the show was great!
its very mind-provoking,and at the same time intrudes your personal space and makes you think of alot of things,those that you will never ever think of.
WELL DONE LAOSHI!!! =D

郭庆亮 said...

Aaron,

如果可以把你的发现跟我分享,我会很开心。

这就是戏剧的好玩之处。它必须由观众和创作者一起想像和参与,才形成一个完整的过程。

希望以后可以在剧院多看到你。

庆亮


Huiyuan, (and everybody who came with you)

Thanks for coming! It was great to see you all. Hope everyone is fine but I guess you all are very busy to finish up assignments before semester ends and so I was very touched to see you all coming for the show.

Take care!

庆亮